چاپ
ادامه شانتاژ رسانه ای منتقد وابسته به تلویزیون برای برخی فیلم ها!

30نماایران: برنامه «هفت» که طی شب های گذشته نتوانسته به مانند تجربه های گذشته موفق ظاهر شود و نشان داده است در شورای سردبیری و رفاقت ها برای دعوت از مهمان ها بسیار سهل عمل می کند، در میز نقدش هم فرصتی برای یکه تازه منتقدی شده است که با اعلام فیلم های محبوبش قبل از اکران در سینمای رسانه ها به دنبال جربان سازی می گردد.

به گزارش سایت ۳۰نماایران، مسعود فراستی که برخلاف سال گذشته با تغییر تهیه کننده «هفت» و اجرای رضا رشیدپور، تریبونی نداشت و حتی با اجرای یک برنامه اینترنتی هم نشان داد که او نمی تواند در شرایط مستقل دیده شود و تنها تریبون و وابستگی اش به تلویزیون است اما امسال با روی کار آمدن یک تیم تازه در «هفت» دوباره به این برنامه بازگشته است و این بار متفاوت تر از قبل است، چرا که دیگر خبری از بهروز افخمی،فریدون جیرانی و محمود گبرلو برای کنترل وی نیست.

براساس این گزارش، از روز اول حضور مسعود فراستی در «هفت» با حواشی روبرو بود به طوری که در ابتدا صحبت بر سر دستمزد هر برنامه ۸ میلیونی بود اما حالا دیگر سیاست تازه این منتقد در جشنواره سی و هفتم به اعلام فیلم هایی است که دیده و از آنها خوشش آمده! و این در حالی است که هنوز در سینمای رسانه ها به روی پرده نرفته است، این شانتاژ رسانه ای وی که با استقبال برخی رسانه ها و فیلمسازان مواجه می شود اما مشخص نیست که فراستی وقتی تمام روزش را در پردیس ملت و کافه های آن با رفقایش می گذارند چطور می تواند به سینماهای دیگر برود و فیلمی را زودتر ببیند و به فاصله چند روز مانده به اکران آن باعث تبلیغاتشان شود.

فراستی تاکنون از دو فیلم «سرخپوست» و «طلا» حمایت کرده است، فیلم اول که با سرمایه گذاری صادق رنجکشان ساخته شده است که هویت سرمایه های وی مورد سوال جدی رسانه های مستقل قرار گرفته است و از سوی دیگر «طلا» سومین فیلمی است که رامبد جوان طی شش ماه تهیه کرده است و دو پروژه به لحاظ سرمایه، جزو آثار بی دغدغه ای به لحاظ تامین سرمایه بودند که امسال در جشنواره حضور دارند.

 

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :